RSS

Dinner @ Radix Fried Chicken

Makanan utk dinner aku

Nie la die Radix Fried Chicken




Hari nie aku pegi mkn mlm kat Radix Fried Chicken.......Kedai nie ala2 KFC tapi menggunakan ayam organik......Kata org2 kat sini la...........Aku tau kedai nie pun sebab staf tau UiTM Kedah yg bagi tau kat aku.......So balik dari mengajar singgah Tanjung Dawai.....Lepas tu terus cari RFC nie.........Punya la seksa nak carik kedai nie sampai aku ngan kwn2 yg lain dah putus asa nak carik......So lepas dah putus asa tu kita org pun nak terus balik hotel nak mkn kedai kat area hotel aje......Mase on the way balik hotel la terjumpa kedai nie.......huhuhu.....Ape lagi terus la singgah....Rugi la penat2 cari tak mkn.........Tapi kira ok la......Rase ayam die lebih kurang same cam KFC cuma rega murah sket la.......Aku memang suggest kat korang try la ayam nie.....Mkn sket aje dah kenyang........Aku cuma dpt abiskan tige ketul aje......hahaha.....Klu KFC 4-5 ketul selamba aje.........try la.......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

killr0yLive said...

wah menarik ni...bila nk buka kat salam..leh mkn sedap2 smbil berdiet...;-)

Wanabe PJ said...

hahaha..btul 2..